Wednesday, June 10, 2009

2nd Time PuLaU PerHentian....

aBoNN ngah naek kan khemah...
ahhaha~~


Ye² je tu...
si abooN..


Peserta Kursus awalan Kayak...


haha...
mamat iban NgaH edar kan Makanan kat setiaP kumpulan...


itu dye... abg² bju merah ngah Mengajar...


instructor terluPa Note...
nengok Tau Bukan Baca...
Sbg RujukaN...


tengah TeranGkan Pasal Paddle...


PeSerta ngah waT Demo caRa agkat kayaK...


Snap by achan....
Nikon D200...
mau amek Sebagai photographer bley contact dye....
http://www.myspace.com/ach4n...
harga boleh d RuNDiNG....


D Balai polis Pulau PerHentian...



peserta kursus awalan kayak...

Ye² je dyeorg ni...
mcm da graduate jee...
hauhauha....


Lepak Maya dlu...


Ni ngah lepak kat long beach...
satu tmpat yg famous kat perhentian ni...


gelabah je smua Muka...


RafTuP...


ni dye...
marshall seketika...
huahauhua...


yang belakang tu da mcm mat indon pn de...
hauhuahua....



huaaa....
suda lma aku tidak menulis d blog ni...
maklum laa...
bz ngn join aktiviti...
selepas last aku update blog aku tu...
kali turn pulau perhentian punya cerita pulak...
kiteorang pergi 25-29hb mei aritu...
best tu mmg best sgt²...
berkayak tu satu ari...
keluar pg...
balik petang...
tu yg muka daa mcm macha daa...
ahuahhauahu....
sry machaa....
yg paling aku rse puas aty sgt...
aku dpt berkayak dan dpt mengelilingi pulau perhentian...
walaupun just pulau perhentian kecik...
tp aty aku mmg merasa teramat puas...
utk maklumat smua...
perhentian besar dan perhentian kecil...
keluasan pulau tersebut hmpir sjee...
tp hanya sedikit besar laa pulau perhentian besar...
sbb tu d pggil perhentian besar...
yang best nye lagi...
ari 1st day kiteorg...
ptang tu ribut...
hahhaa...
mcm² laa...
ngan khemah aku msuk air...
abes bju bsah smua...
aku pergi kesana sbg tenaga pengajar laa..
ade ku n beberpa geng aku...
antaranya...
achan, adib, mael, l-roy, azim, ted, aina n aimi...
sbb kiteorg ada star 1 kayak...
so boleh la ajar skit²...
hehehe...
kiteorg gak berhasrat nk smbung sjil kiteorg ke star2 lak...
tp x tau laa bilee...
hahaha...
tp aku cukup berpuas aty msa d pulau perhentian aritu...
walaupn ada konflik sikit...
tp kite dpt handle dgn profesional...
huahuahua....
ok lor..
tggu laa next jelajah aku kemana pulak...

4 comments:

  1. wah2,nnt leh jd instructor kayak utk amy lak???
    hehheheheheheheeeee

    ReplyDelete
  2. ade jugak...
    gamba dengan antu gigi...
    suke la tu...
    hahahahaha

    ReplyDelete
  3. kaw lupe tunjuk marshall terbaekk,, hahah

    ReplyDelete
  4. Salam..
    Boleh tanya tak berkenaan camping site di Pulau Perhentian ni?

    Ada pengurus tempat camping site tu tak?

    ReplyDelete