Sunday, July 12, 2009

MoTiVaSi D PaNGKoR...




























































hallo....
lma x bercerita kat dlm blog aku ni...
hahhaha....
ye laa...
bz memanjang...
ni bru aku btol² free...
ok...
ni aku nk cerita laa....
masa b4 sport karnival...
smua atlit uniKL BMI kne pergi kursus motivasi...
3 ari 2 mlm kat Kem Raudah, Pulau Pangkor...
mula² smpai...
aku pkir agak bosan lah gak...
tp aku masih igt lg ayat mmbe aku ejoey...
dye ckp " Kite layan kan jaa n wat tmpat ni happy"....
hahahha....
aku pgang kata² tu...
tu yg jd ok jee....
ice breaking biasa laa...
slot sir irwan...
men gune duit syiling...
aku da biasa daa...
so ikut je laa gme tu....
esoknya start slot ngn ustazah...
ok laa...
tp drpd ustazah...
aku dpt nengok aku group org no 2...
hahahaha....
ciri² dyee...
nengok je laa aku...
ahhahaha....
kat sini kiteorg d tnamkn smgat berpasukan yg amat tggi...
walaupn drp berlainan games....
hahaha....
kat sini gak...
ada laa budak basketball buat hal...
ptg tu ade slot ngn ustazah...
aku g kuar beli brg kat pekan teluk dalam...
terserempak laa ngn 4 org player basketball...
aku jd angin nyee...
bdak bolaa n budak ragbi yg terejal² leh g...
ni budak basketball...
hahaha...
aku geram...
aku yg kantoikn ngn sir...
ye laa...
mne adil...
kite sma² join...
g sma²...
jap g dye leh ponteng cmtu je...
dye org kantoi...
kne hukum smpai nk kne anta blk daa...
team basketball unikl bmi da nk tarik diri jee...
ngn sikap player mcm tu...
nsib bek laa ustazah pjuk blk...
last²...
x jd laaa...
dye d ampunkan...
hahha....
kat sini aku nk sarankan laa...
tmpt org ikut je tmpt org,....
kasik lyn jee...
jgn laa wat kpala sndri...
pastu...
jgn kerana nila setitik rosak susu sebelangga...
k...
hahaha...
ok...
dlm 22hb jun kiteorg pn bergegas utk bertolak ke uniKL MiMeT...

No comments:

Post a Comment