Tuesday, August 25, 2009

Tag Kenangan zaman kecik-kecik from aRe-G


Nama penuh : Ezaddeen Irfan Bin Kamal Musaddad
Tarikh lahir : 22 Julai 1989
Tempat lahir : Masai, Johor
Tempat anda dibesarkan : Masai, Pasir Gudang, Taman RinTinG, Johor


1.Siapakah nama kawan rapat anda sewaktu kecil?
Ramai sgt laa... kalo d tulis x muat laa....


2. Apakah permainan masa kecil yang anda ingat?
hahhaa... ni besh ni... antara yg aku men polis2, gasing, guli, bola, galah panjang, kona kondee...


3.Kalau anda bergaduh dengan kawan anda..apakah kata kata yang anda nyatakan pada mereka?
bapak ko x ajar ehhh....

4.Di kawasan manakah yang menjadi tempat faveret anda bermain?
mne2 laa... asl kn selamat dan lyn....

5.Apakah cita cita anda masa kecil?
1) pilot
2) pegawai polis
3) pemain bola sepak

6.Apakah kartun atau rancangan tv yang anda gemari dan masih ingat sampai sekarang?
doraemon je laaa

7.Makanan ringan apakah yang akan anda borong di kedai?
jajan laa....

8.Nyatakan seorang rakan zaman kanak kanak anda yang anda teringin sangat nak jumpa sekarang..
x de smua da sombong2....masing da x knl aku....


9.Apakah gelaran anda masa kecik?
Rahsia...


10.nyatakan seberapa banyak rakan bloger anda yg anda ingin tau zaman kanak kanaknya..
L-roy, Art-Chan, Leyla, mael, axim, wan kcik, aimi, amy cc n len2 laaa... spe yg sudi nk tag aku...

2 comments:

  1. aku tawu...
    time kecik2 budak2 mesti panggil ko
    GEMUK oatau SAKAI kan...
    hahah

    ReplyDelete
  2. mne de....
    aku kecik2 kurus drpd ko laaa botak....

    ReplyDelete