Tuesday, October 13, 2009

Setahun YaNg LaLu....

arini.... teringat aku pd setahun yang lalu.... mlm terakhir sbelum aku d gelar jpm...
hahhaa.... kejap je masa berlalu.... arini daa genap laa setahun....
teringat lgi... achan yg kasik borg.... tarikh anta last...
aku blk blik dlu... siap pkir2... last2 sapu aje...
hostel dpt free kot...
huhuhu....
pastu...
terigt masa berkempen...
igt lagi...
ari 1st tampal poster...
aku ngn adib sendiri...
parti bebas....
x bercampor sgt ngn len...
siap kiteorg photostat blk sndri...
x silap aku lg 200 helai...
pastu ari second...
teringt lg...
siap g giant kot...
belikan mkanan utk mmbe2...
beli rokok....
sbb payung mmbe kot...
sbb tlong aku g tmpal poster...
aritu antara yg tlong aku n adib...
erol, ihsan, syuk, mek, spen...
n len2 laa...
nma yg aku x post tu aku mntak maap laa eh....
aku x igt....
nma2 yg aku igt ni pn mgkin sbb dye sebilik ngn aku kot masa aku group c...
thanks laa korg masa tu tlong aku n adib....
igt lg...
poster aku ngn adib laa paling byk bertaburan....
hahahha....
smpai kne sound lg...
hehehhe....
kenangan kot..
smpai smggu x turun kafe....
malu kot...
muka terpampar....
hehehhehe....
tp msa aku calon ada 13....
kerusi cuma ada 12....
so sorg je yg terkeluar...
tp thun ni....
calon 9 org....
dan kerusi cuma ada 7 jee...
tp yg penting x semeriah aku...
bash aku lak....
x semeriah bash atas aku...
hahahha...
thun dpn...
pkir laa sndri ehhh...
hehhehe....
kejap je da setahun....
anyway....
thanks kpd pengundi2 aku n adib...
jasamu ttap akan d kenang...
sbb bg aku peluang dok hostel setahun free of charge....
hehehhe....
ape aku daa buat masa jpm???
korg pkir laa sndri spe yg merasa...
hahhaha....
ape aku dpt???
hahaha....
byk sakit dari suka....
hehhehe...
ye laa....
masa byk kne korban kan semua laa...
this year ada gak pelapis2...
maknenye kwn2 aku laa...
ni kat bwah korg ngok laa...
kalo korg rase dye leh memeriahkan lg bmi....
so, pangkah laa dyee ok???
aku x pee...
budak bash aku tggal lg satu sem jee....
ape dye peduli psl ni...
hahhaa....
tp x pe....
hope kwn2 aku yg kat bwah ni dpt laa eh....
smoga ade laa byk aktivti kat bmi ni....
jgn laa lg gado2 jpm n jkk...
yg paling penting....
ko jgn laa sebok nk rebut tmpat atau nk ada pgkat jee...
pastu kje x de...
silap laa kalo pkir cmtu....
hahahha....
ok....
ni pic ni pn aku amek dari blog abg JEND....
http://mywayofsayingthings.blogspot.com/
hauhauhauhau....
ok...
esok kelas pkul 8....
tata~

No comments:

Post a Comment