Monday, September 7, 2009

aPe Nak JadI....

jam da pkul 6.47pg...
aku masih x tdo lagi...
arini sudah genap 16 ari berpuasa...
arini ari yg ke-17...
aku jalani spt biasa...
tiada pe yg mnarik...
tp kali ni nye pose ade laa len skit...
kalo spt sem2 sblm ni...
aku akan sntiasa berbuka d blik...
tp kali ni...
sudah merata aku berbuka puasa...
hahaha...
smlm aku berbuka d tasek di shah alam...
mula2 aku g laa bzar berdekatan stadium shah alam...
pastu aku, roy, wan kcik, pojie n kari cari port utk berbuka...
kiteorg decide utk buka di tepi tasek...
tasek dye x laa berapa menarik...
tp leh laa utk berbuka je pn...
ahahha...
pastu kiteorg g laa lepak kat dataran shah alam...
aku mula2 pkir laa...
msti hapening kot...
jap g..
dataran dye pn biasa jee...
x de lah hapening sgt mcm dataran yg de kat jb...
hahaha...
ngah aku lepak2 kat ctu...
aimy lak call...
dye mntak tlong laptop problem...
hahaha...
pas drpd tu...
aku n kwn2 trus bergegas ke bmi...
so jmpe lah ngn aimy...
nengok2 laptop dye...
sah2 laptop dye kne format...
sbb daa corupted...
ni td aku stle kn...
pening gak nk stle kn dye nye laptop...
da laa driver mcm pee...
ssah lak tu...
wat aku pening jee...
hahaha...
ni da stle daa stlekn laptop dyee...
hahaha..
smlm aku berbuka kat shah alam kn...
smlmnye...
aku n my geng...
geng2 kerek...
kelab rekreasi ok...
bukan budak kerek...
hahaha...
g berbuka kat restoran nelayan...
aku agak pelik laa...
rmai org buka sne...
pd aku...
restoran dye biasa je kot...
mkanan x laa sdap2 sgt...
maybe sbb dye seafood kot...
entah ar...
tekak stiap org pasti berbeza...
smlm nye lg aku berbuka d umah auntie aku d ampang...
asl nye ingin berbuka d bmi jee...
tp kne tahan ngn pak cik aku...
dye x bg blk....
shgga lpas bukaa..
tpksee laa aku...
x bek kalo tolak...
huhuhu...
roy pn terpakse ikut kn jee...
sry roy...
bnde x merancang...
hahaha...

aku skang ngah sebok utk cari company2 utk aku nk wat practikal...
wat masa ni bru stu cmpny je aku da antar borg dan resume...
aku nk try jee anta byk2...
leh wat pilihan...
huhuhu...
tp aku agak berdebar gak laa..
sbb aku ni x pnh berkerja dlm bidang teknikal...
so kne berkerja...
hahaha...
x tau laa jd pee...
so, sesape mmbe yg de cmpny nk suggest kat aku...
drop la coment...
n bg laa nma cmpny2...
yg leh aku wat praktkal...
aku nk cari yg lebih pd telkmuniksi...
hurm...
ishh...
jam da pkul bpe daa ni...
aku lom tdo lg...
sok mau g men go-kart kat area shah alam lg...
ish....
hahaha...
pas men go-kart...
maybe lokasi berbuka d kdai nasi ayam pak ali...
d kg pandan...
da lma gak aku x mrasa...
hahaha...

ni nk cte skit...
td aku sahur nasi lauk laa...
sblom tu aku, ngn wan kcik g laa belanje brg kat nsk...
kiteorg de laa nmpak beberapa kenderaan jpj sedang mmbuat blok tp bertentangan arah perjlnan kami...
so, mkne kami blk x leh lalu ctu...
sbb de laa sbb2 nyee...
huhuhu...
masa blk tu kiteorg men redah je masuk kg org...
last2 jmpe gak jln blakang...
hahhaa...
nseb bek...
kalo x...
x sahur laa kiteorg...
uahuahauhau...
k laa...
tu sjee mau aku coretkn utk kali ni...
sambung d len masa..

5 comments:

  1. aimy lak call...
    dye mntak tlong laptop problem...
    hahaha...
    pas drpd tu...
    aku n kwn2 trus bergegas ke bmi...
    so jmpe lah ngn aimy...

    -ehem.. ehem...-

    ReplyDelete
  2. jmpe laa...
    org mntak tlong...
    byk asgnment...
    hahaha...
    aku kn bek...
    tp aku x perfect can...

    ReplyDelete
  3. ko nie bleh wat racangan singgah berbuka la...
    hah ko kan nk practikal. pastu watla rancangan sendiri. hahaha... banyak tempat ko berbuka yerk. dahsyat2...

    ReplyDelete
  4. hahaha....
    biasa laa tu....
    berjln2...

    ReplyDelete