Tuesday, September 15, 2009

MaSuk aRiNi 3 KaLi Lagi....

maksud tjuk aku ni...
3 kali lg aku nk buka d gombak...
pasni aku blk kg halaman.....
hahaha...

suda lma aku tidak post aku nye blog ni...
arini ari selasa...
15 sept 2009...
sepatutnya aku ada kelas...
tp mood raya aku smakin menebal...
hahaha..
msuk arini...
arini adalah ari yg ke 25 untuk seluruh umat islam bg menjalani ibadah puasa...
hurm...
aku sperti umat islam yg len...
trut jugak menunaikan ibadah ini...
hurm..
tggal lebih kurang 4 atau 5 ari jeee lagi nk smbut raya...
insyaallah..
kalo x de pe2 halangan aku akan pulang ke pasir gudang pd 17hb ni...
dan akan bertolak mlm...
bersma berberapa kwn2 ku....
adois....
mlm ni aku de kelas mandarin...
tp aku rasa sgguh mls...
aku rse aku akan tuang kelas ni...
ishhhh....
raye2....
ahhahaa....
ok...
mau g bazar....

1 comment: