Tuesday, May 12, 2009

BeRSiaR²...

smlm aku tdo lmbat...
aku men laptop...
then pg aku ata adik² aku g sk...
then dlm pkul 9 bru aku dpt lelapkan mata aku ni...
pastu dlm pkul 11 hp aku berdering...
mmbe aku call...
then ajak kuar g mandi²...
mula² igtkan nk mndi kat pantai...
rupenye dyeorg ajak aku mndi waterdfall...
kat kota tinggi johor...
aku follow je lah...
jga hati kwn nye psl...
huhuhu....
kiteorg smpai bndar kota tinggi dlm pkul 1 tgah ari...
aku contact mmbe sk lma aku...
dye org kota tggi...
then aku tnye dye aku ngn mmbe aku nk g mndi² n try ajak² ayam...
hahahha....
then dye nk ikut...
kiteorg g dua kreta...
kiteorg smpai kat waterfall dlm pkul 3 ptg...
yang memburukkan keadaan cuaca pada masa itu bru hndak hujan...
lma jugak kiteorg berfikir...
nk msuk atau tidak...
dlm 15 mnit...
kiteorg decide utk msuk gak...
kne byar satu kpala rm7.50...
hurm....
smpai je trus mndi²...
kiteorg mndi dlm satu jam jee....
x lma pn...
cuaca x bek sgt....
bhya kot....
x nk laah terjd pe² cuti ni...
ehhehe..
blk aku ngn mmbe aku ni lpak kat tmn kota jaya....
lebi kurang pkul 10 mlm aku bertolak blk ke pasir gudang...
pastu aku x trus blk umah...
aku jmpe mmbe² lma aku...
bru aku blk umah...
mmbe aku kuar...
dye ada gak aku ajak utk pergi ke tmpat yg x bpe bek... (CLUBBING)...
tp aku ni bkn kaki clubbing....
x pnah pn aku msuk tmpat² cmtu...
aku blom ada kemahuan lg utk g snee....
smpai ble aku bleh bertahan...
aku harap ketahann iman aku ni berterusan (istiqamah)...
hurm....
aku blk umah dlm pkul 1.30pg...
pnat siot...
da lah tdo bpe jam jeee...
hahaha....

ni lah pic pemandangan kat waterfall kota tinggi...
aku last pergi masa aku form 1 dlm 13 tahun...
skang umur aku da 20thn...
so, lebih kurang 7 thn x g...
lma siot...
mmg byk perubahan...
huhuhuhu....
duit masuk pn dulu x kne byar...
skang kne byar...
mhal btol...
CEKIK DARAH....

1 comment: