Thursday, May 7, 2009

TePu..

aDoi...
aku pening bangat ni...
aku td bru pas stdy sket kat staff apartment...
entah ape yg aku stdy pn aku x tau...
yg penting paper esok banyak menghafal...
aku paling lemah bab2 menghafal...
ishhh...
ni aku nk release kn tension igt nk men yahoo pool...
mau lwn sama mmbe aku...
tp dye pn dah di buai mmpi...
al-maklumlah...
ada komitmen sok pagi...
hehehe...
kadang2 jeles gak nengok mmbe2 berkomitmen...
ye lah ada lah tmpat utk berkongsi msalah...
berkongsi ketawa...
berkongsi pikiran...
berkongsi pelajaran...
dan mcm2 kongsi laa..
tp apa kn daya...
cinta itu buta...
pe bleh buat...
aku ttap aku...
dan paling penting skali aku ttap single available...
huhuhu...
aku nk men yahoo pool pn x bleh...
pe entah x lepas...
sakit pale otak aku ni...
so igt nk g beradu dulu ar...
esok bgn nk smbung stdy...
paper aku pn pkul 2.30...
so, sempat lg la nk ngok2...
x pn nk wat toyol ke...
huhauhauau....
sbnarnye x brani pn nk wat...
hehehhe....
k lor..
NiTeZzZzZ...

No comments:

Post a Comment