Wednesday, May 6, 2009

MuKaDiMaH


AsKum...
Nama aku Ezaddeen Irfan Bin Kamal Musaddad..
skang umur aku 20 tahun...
aku berasal dari Pasir Gudang, Johor...
dan menetap di Pasir Gudang hingga kini...
sekarang aku belajar kat uniKL BMI di gombak...
aku amek diploma telecommunication...
aku masuk sini pn sbb last choice aku...
dan aku x tau pe itu tentang telecommunication sebelum ni...
sbb aku spm di sk teknik dan mengambil jurusan kejuruteraan mekanikal...
so memang berbeza lah dgn jurusan aku sebelum ni...
aku pikir dpt lah smbung blajar kat universiti yang ternama...
tetapi hajat aku x kesampaian...
mungkin sbb tiada rezeki aku di sana...
aku baru blajar wat blog² ni...
tu pon sebab nengok membe² aku men² blog...
aku pn selalu bosan + bosan + bosan...
so aku try lah nak menghilangkan bosan aku utk mmbuat blog aku...
huhuhu...

4 comments:

  1. uiks,,,
    ajarkan gue blog juga,,,
    huhuuhuhuhuhuhuuuuuu

    ReplyDelete
  2. aien kenal kamo skg sape.. hope u knal aien gak..

    ReplyDelete
  3. p0cik!
    i p0n smbg stdy tpi lari topik gk..
    dri elektrik ke medical..
    ahaa..

    anywy wish u luck oke!:))

    ReplyDelete