Friday, May 8, 2009

YaHoo!!!

Yahoo!!!
tadi aku baru abes menjwb paper aku yang terakhir...
so utk sem S1 09' dah tamat lah perjuangan aku...
aku ada lagi 2 sem kat sini...
pada aku rse sem ni ialah sem paling truk bg aku...
mcm² lah...
ngn stdy kemana...
ngn kena tipu lagi...
mmg aku rase sem ni laa zman kejatuhan aku...
waaaaa....
tp x pe...
2 sem lagi aku ade...
hopefully aku bleh brubah utk meningkatkn prestasi aku...
bermula ptg td aku telah mengisytiharkan aku utk cuti sem...
huhauhauhua....
so, skang aku mahu enjoy kn diri aku...
cuti sem ni byk aku melibatkan diri aku ngn aktiviti...
so, spe² yang mahu jumpe aku...
kne booking lah dlu...
huahuahua.....
poyo pulak...
ye lah aku cume ada 2 minggi je di kg halaman aku...
so aku nk menghabiskan masa aku bersma fmly aku...
n rakan² lma ku..
mokmeng, alan, lam, tojam n len²...
kat bwah ni aku ade letak pic² aku masa sk...
aku sk menengah dulu kat sk teknik perdagangan johor bahru...
kat sk tu lah yg mngajar aku permulaan hidup secara berdikari...
walaupun umah aku ngn sk masa tu x bape jauh sgt...
aku blajar bercampor dgn org yg berlaenan tmpat tggal...
berlaenan ragam...
berlaenan perangai...
dan paling membaggakan diri aku...
aku pnah menjd org terpenting sk...
ye² je penting...
tp x penting langsung pn...
huhuhu...
aku kat sk teknik ni bash 05 & 06...
aku menetap dua tahun di blok Dedikasi...
igt kawan baek aku masa kat sk ni adalah alip n kaka...
smpai ade budak pggil kiteorg do re mi...
huahuahuahu...
skang ni aku nk berjumpa ngn dye org pn susah sgt...
masing² blaja d ngeri yang berlainan...
kaka belajar di pahang...
dan aku paling ssah utk berjumpa ngn dye...
aku igt lg last aku jmpe ngn dye org masa bash aku wat reunion pada bulan 2 tahun 2008...
alip plak dye ngah tggu pggilan universiti...
dye bru pas abes matrix...
dan aku skang belajar kat gombak...
dan mmg ssah lah hendak berjumpe ngn dyeorg...
aku hope sgt² kami bertiga dpt berjumpa bersama dan berbual² mcm dlu...
kat sk ni juga...
aku byk terhutang budi ngn cikgu aku...
nma dye cikgu zuwairi...
dye lah yg tlah menybab kan aku mendpt add math 'A'...
walaupun A2..
tp aku mmg ttap bersyukur...
kalo x de dyee...
mgkin aku x dpt nye result cmtu...
dye siap buat aku tusyen kat umah dye lagi...
da arr percumaa...
abes je stdy...
dye siap kluarkn PSP dye...
bg kiteorg men...
mmg lyn laa cikgu cmni...
hahaahaha....
aku pn dh lma x berjumpa ngn dye...
dulu masa aku sem 1 aku rajin gak berjumpa ngn dye...
tp semenjak sem ni...
aku jarang jmpe dye...
mne taknye...
blk jb cume bru 2 kali jee...
tu pn cuti jap...
mmg x sempat lah nak jenguk dye kat sk...
hope cikgu x terasa ngn aku...
ok...
kat bwah ni aku ade ltak pic² aku masa aku sk dlu...
ni masa time SPM ni...
kiteorg wat amek gamba bash...
ni pn idea cikgu ni laa...
hahahha...
gamba bwah ni...
semua org pnting kat perd 06...
hehehe...



ni plak pic budak dorm aku..
dorm aku pnah mnang beb...
dorm sweet home...
kalahkan budak² form 4...
slalunye dorm tercantik slalu dorm budak form 4...
tp dorm aku mencatatkan rekod kalahkan dorm form 4...
hahaha....
hebat x???
kalo skang ni...
cube try ngok bilik aku kat bmi ni...
hahahha....
G 07...
msti bleh mnang nye lah...
menang bilik paling bersepah...
huahauhauhau....
dorm ni juga byk kumpul budak² bek..
tu yag mgkin leh mnang tu...
hehhehe...
dlm dorm ni gak ade org yang paling byk bantu aku...
budak tu ziham...
dye ni mmg aktif...
anak jawa segamat...
dye plak 'su' aku...
dye laa yg paling byk membntu aku...
skang dye nk jd cikgu...
dye kat maktab perguruan skang...
kat area cheras...





pic bwah ni smua budak bash aku...

bash 05-06...
budak hostel...
asl nye bash aku mmg ramai lah...
tp...
ada eristiwa hitam tlah berlaku....
igt lg detik tu...
tanggal 1 april...
hampir 20 org kne buang hostel...
dlm 20 org tu...
6 org kne buang sk...
bygkan lah dyeorg smua...
kne buang...
dh lah nk amek spm...
time tu mmg ksian gila la...
ada gak mmbe² baek aku gak kne...
antaranya lam n topex mok...
nsib bek dyeorg dpt smbung wat spm...
tp pn kat teknik len...
tp x pe...
aku x bape risau sgt...
masing² pn skang ngah blaja lg...
nsib bek dyeorg smua x jd sampah...
huhuhu...


inilah full aspura 05 - 06 teknik perd...
byk memory aku kat sini...
aku rse kalo aku x msuk sini...
mgkin aku jd sampah kot...
huahuahua....
k laa...
aku walaupun dh abes exam...
tp sok aku kne stle kn lab aku...
entah ape nk wat pn aku x tau...
aku g je laa...
k lor...
daa~~~

1 comment: